• Място на свободен дух и модерни решения


Апостолът на свободата

Разкажи, Мирелке,
за твой любим герой,
който силно те е впечатлил
със подвизи безброй.

Чела съм, госпожо
за един юнак
в турско робство се родил
и го кръстили Васил.

Като лъв бил силен,
борел се без страх.
Народът го обичал
и Левски го наричал.

Свята личност е за мен
и за българите по земята.
В сърцата ни ще бъде вечно жив
като Апостолът на свободата.



Коледен сън

Без да искам съм заспала,
пишейки домашното за карнавала,
и сънувам чуден сън,
сребърна шейна пристига вън.
Дядо Коледа с тояга
появява се на прага
и ме дарява от сърце
с нов компютър и голямо
плюшено мече.
Стявай бързо и кажи,
домашните написа ли си ти?
-стряска ме гласът на мама.
Гледам: вместо дядо Коледа на прага,
тя е със голямата тояга!



Оправно момиче

Какво да правя аз,
моля ми кажете,
като имам мама, татко
вечно все заети.

Мама е директор,
татко е животновъд.
Тежко ми и горко
в къщи кат се приберат.

Единият от работа
главата го боли,
а гругия на телефона
все говори и сумти.

На моите проблеми
внимание не ми обръщат,
като че ли аз за тях съм
пътен знак във тази къща.

Затова сама самичка
оправям се във всичко.
Командвам със замах
и от никого не ме е страх,

ни от моите родители,
ни от моите учители.
Изглежда, като мама
и аз директорка ще стана.

Учебни ресурси в електронен вид

Националният образователен портал предоставя достъп до учебни ресурси в електронен вид. Той е част от така нареченото Е-обучение.
ТУК можете да намерите всички курсове, които предлага този БЕЗПЛАТЕН портал (по всички предмети).

Безплатен многоезичен ONLINE речник