• Място на свободен дух и модерни решения

БАБА НЕТКА: Чатке, как си ма, какво праят децата?

БАБА ЧАТКА: Тъкмо си проверих пощата и нямам електронен хабер от тях. Ама ако знаеш колко работа прехвърлих. От сутринта сърфирам по двора... и то без тридесетсекундни рекламни банери за почивка! Ама сега ще си полегна на полянката и ще си чатна с моите.

БАБА НЕТКА: Аз пък току-що данлоуднах няколко ябълки от градината и ги взех, за да се подкрепим. На – хапни!

БАБА ЧАТКА: Благодаря ти... много са хубави. Явно са последни версии. То туй добре, ама много студено тази сутрин. Добре, че максимизирах одеялото на дядото, та има с какво да се завием.

БАБА НЕТКА: Хей, Чатке, виждаш ли ги тия отсреща?! Мале-е-е-е... какво правят. Червя се, червя се, ама от половин час ги гледам.

БАБА ЧАТКА: Ех, забравила съм си очилата, та не ги виждам добре! Ама я ги снимай и ми ги прати после през блу-ту-та на скайпа. От момиче не съм виждала таквиз работи. Дядото ми вече за нищо не става! Съвсем му се е разхлопало флопито, а и рамът му не достига.

БАБА НЕТКА: Е, стига сега и ти! И ние вече не ставаме, Чаткееее... Можем само да приказваме и да си спомняме. Вчера като почнах и 5 часа по телефона с децата. Спам, спам, спам… Но вече не е същото. Ако можех да се сейвна така, както бях преди 40 години... А сега сме станали само за рестартирване.

БАБА ЧАТКА: И целият ни десктоп се е набръчкал.

БАБА НЕТКА: Ние добре си говорим, ама работата си стои. Трябва поне един боб да програмираме, че иначе дядовците пак ще покажат намръщени емотикони. Дай ми твоята голяма лъжица, че моите всичките са минимизирани.

(...)

БАБА ЧАТКА: Така ли?! Ти мен лъжкиня ли ще ме наричаш?! Какво си позволяваш?! У-у-у... да ти се скапе скайпа дано!

БАБА НЕТКА: Аха, така ли! Магарето ти троянски кон да стане!

БАБА ЧАТКА: Да ти се повреди Уиндоуса и всички да видят какво криеш в Май Докюментс!

БАБА НЕТКА: Да не можеш да освобождаваш ресурси и да качиш 30 гигабайта дано! Всичките на корема и бедрата дано!

БАБА ЧАТКА: Да ти се срути кочината и да ти се форматира прасето!

БАБА НЕТКА: Ей тая котка да ти изяде мишката!

БАБА ЧАТКА: Да ти се скапе антивирусната и да ти влязат червеи в ябълките!

БАБА НЕТКА: Някоя невестулка да ти хакне кокошките!

БАБА ЧАТКА: Да ти се скапят драйверите на мотиката и с голи ръце да копаеш!

БАБА НЕТКА: Сиди Ром да ти влезе в къщата и да ти открадне всички вещи!

БАБА ЧАТКА: И компютъра ли?!

БАБА НЕТКА: И компютъра!

БАБА ЧАТКА: И-и-и-и-й... пепел ти на ю-ес-би входа ма! Повече няма да правя с теб ни аудио, ни видео чат! Даже не искам и никнейма да ти чувам, да знаеш!

БАБА НЕТКА: Дреме ми на дънната платка!

ДВЕТЕ В ХОР: Хакерка с хакерка...

(кълнейки се, излизат на фона на музиката)



Учебни ресурси в електронен вид

Националният образователен портал предоставя достъп до учебни ресурси в електронен вид. Той е част от така нареченото Е-обучение.
ТУК можете да намерите всички курсове, които предлага този БЕЗПЛАТЕН портал (по всички предмети).

Безплатен многоезичен ONLINE речник