• Място на свободен дух и модерни решения

Маршрутите на Туини

21 февруари 2011

СИП Електронни медии

ГЕРМАНИЯ, град Райнау-Фрейщет (откъдето тръгва проектът)

В Германия куклата е била поканена по Коледа и децата са се възползвали доста добре от това. Снимали са Туини до ръчно изработена малка ясла, която символизира раждането на Иисус, и до ръчно направен коледен венец. Също така заедно са пазарували за празниците и са изпели "Тиха нощ", която е традиционна немска песен. С това децата показват как минават коледните празници в Германия.
Силвия, 7.а



ХЪРВАТСКА, град Велики Буковец


Много ми харесва ентусиазмът на хърватските деца. Играли са заедно с Туини традиционни хърватски зимни игри и са изработвали играчки за елха, кутийки за подаръци и други интересни неща. Има доста снимки заедно с куклата и дори са направили видео клип на преживяванията си.
Полина, 7.а






ЧЕХИЯ, град Осек


Много ме впечатли това, че децата в Чешката република са се съобразили да се снимат с Туини пред наградите, които са печелили. Другото, което ме впечатли, е че децата са се снимали, докато готвят, защото така разбираме, че имат такива умения. Чрез снимките от концерта те показват, че имат отношение към театралното изкуство. Според мен тези деца са се представили отлично.
Петко, 7.а



ФРАНЦИЯ,
ОСТРОВ РЕЮНИОН (остров в Индийския океан, отвъдморски департамент на Франция)

Много ми харесва как децата и хората от остров Реюнион са развели малкия Туини на разходка из своята удивителна природа. Туини е гостувал там по Коледа и Нова Година и децата са му показали как те там празнуват тези весели празници.
Стефани, 7.б

РАЗГЛЕДАЙТЕ




ФИНЛАНДИЯ, град Еспо


Децата от Финландия доста добре са успели да използват снега както за забавления, така и за проекта си. Хубаво е, че са дали представа за това как изглежда училището им отвън и отвътре. Доста ми харесва, че са разходили Туини в него и е добре, че може да се види как изглежда една класна стая във Финландия.
Калина 7а



СЛОВЕНИЯ, град Камник


Едно от училищата, посетени от Туини, се казва "Фран Албрехт" и е кръстено на известен словенски поет. Добре са представили словенското училище, много ми хареса как са показали класните стаи и също така- физкултурния салон. Изглежда Туини доста се е забавлявал, защото се вижда, че се е запознал с много нови приятели.
Михаела, 7.б :)

РАЗГЛЕДАЙТЕ




ФРАНЦИЯ
, град Сен Жермѐн ан Ле

Харесва ми училището, защото има хубава природа, сградата е много добре построена, на хубаво място. Сигурно има добри, квалифицирани учители и интересни предмети. Доста съм впечатлен, че има вход и не се допускат чужди хора.
Самуил, 7.б






ТУРЦИЯ, град Самсун


Много ми харесва как турците са представили своята държава. Хубаво е, че са показали библиотеката си, което показва, че са доста ученолюбиви. Харесва ми, че обръщат внимание на спорта и в училище играят шах, тенис и билярд. Чрез видео са показали типичен танц за страната си - Kolbasti. Много хубаво са представили историческите забележителности.
Таня, 7.б

РАЗГЛЕДАЙТЕ



ИСПАНИЯ, град Синтруениго


Много хубаво е, че от Испания са представили регионите на страната и местонахождението на своето училище. Интересно беше и това как са показали Испания през четирите сезона. Хареса ми, че са написали едни от най-често срещаните поздрави на два езика - испански и английски. Също така са представили традиционна кулинарна рецепта, най-известната си книга – „Дон Кихот”, свои поговорки и известни испански текстове на песни, преведени на английски. За мен тази страна се е представила много добре!
Анастасия, 7.а


Учебни ресурси в електронен вид

Националният образователен портал предоставя достъп до учебни ресурси в електронен вид. Той е част от така нареченото Е-обучение.
ТУК можете да намерите всички курсове, които предлага този БЕЗПЛАТЕН портал (по всички предмети).

Безплатен многоезичен ONLINE речник