• Място на свободен дух и модерни решения

СИП Електронни медии


Цветомира Димитрова е ученичка от от 7.б клас. От провелата се в Сливен Балканиада (1-2 октомври) тя се върна като шампион по джудо в категория 38 кг. Неин треньор е Николай Матев.



- От колко време се занимаваш с джудо и защо реши да избереш точно този спорт?

- Занимавам се от 5 години. Избрах джудото, защото не искам да съм обикновена, а и за да се занимавам с нещо по-различно от това да седя пред компютъра.

- Кой ти каза за този спорт и какво харесваш в него?

- Научих за него от една приятелка. Харесва ми, защото учи на дисциплина, воля, изгражда характер, чувстваш се специален.

- Разкажи ни за тренировките - дали ти пречат на училището?

- Тренировките са донякъде забавни, но са тежки. Не ми пречат на училището, треньорът се съобразява с нас и ни отделя много внимание.

- Колко човека сте в отбора, разбирате ли се и мислиш ли да се занимаваш с този спорт и за в бъдеще?

- В отбора сме над 20 човека и се разбираме, завързах много нови приятелства. И - да, мисля да се занимавам за в бъдеще, защото ми харесва, чувствам се личност.

- А родителите и приятелите ти подкрепят ли те?

- Майка ми е по-съгласна да се занимавам, но баща ми казва, че това е мъжки спорт и мога да се нараня. Но мене не ме е страх. А моите приятели ме подкрепят страшно много, даже някои също се записаха в клуба.

- Как се чувстваше на състезанието в Сливен?

- Бях уплашена, защото не познавах противника, иначе беше лесно, а срещата - кратка. Искам да благодаря на треньора ни Николай Матев за това, което е направил, и му пожелавам още много спортни успехи.




Интервюто взеха Алена Данова и Мария Божанска от 11.а клас


Учебни ресурси в електронен вид

Националният образователен портал предоставя достъп до учебни ресурси в електронен вид. Той е част от така нареченото Е-обучение.
ТУК можете да намерите всички курсове, които предлага този БЕЗПЛАТЕН портал (по всички предмети).

Безплатен многоезичен ONLINE речник