• Място на свободен дух и модерни решения

Мили Дядо Коледа, ...

18 декември 2012



И тази година възпитаниците на г-н Даниел Андреев писаха писма до Дядо Коледа. Имахме възможност да надникнем в кореспонденцията на второкласниците с добрия старец и сме убедени, че той ще се зарадва на думите им. Ето избрани извадки от писмата:









***
Аз живея на „Ген. Карцов”. Сигурно знаеш, защото вече си ходил там. Оценките ми не са най-добрите и съм слушал 100 %. В училище ми харесва всичко без тоалетните на първия етаж.

Ангел


  ***
Тази година не съм сигурна, че съм слушала много, но все пак искам да ми донесеш подаръци. Аз живея в град Троян. Той е много хубав, но има някои хора, които го замърсяват, и не искам това да продължава. Искам да ми подариш за Коледа да бъда по-добра ученичка. Това искам най-много, друго не искам.

Ивелина 


  ***
Аз живея в село Балканец. Там има много диви кучета. Дано, ако дойдеш, да не те нападнат. А също е много студено. Искам да промениш времето. Искам да е нормално.

Кристиян


  ***
В училище най-много ми харесва междучасието, защото тогава се играе.

Християн 


  ***
Тази година получавах много шестици. С изключение на една четворка, но вече я поправих с много шестици. Искам едно момче на име (…) да остави приятелите ми.

Юлия


  ***
Най-много ми харесва в училище математиката и много, много – характерът на господин Андреев. Дядо Коледа, може ли да ми донесеш ps vita. Моля те, аз вярвам в тебе.

Мариян 


  ***
Искам да се промени в училището: всички деца да не се карат, да не се обиждат и да си поделят всичко.

Тончо 


  ***
Не съм много-много слушал, но искам една игра „Европолия”. Обещавам, че вече ще слушам. И ще си уча думите по английски език. И таблицата за умножение и деление. И няма да задрасквам повече.

Ростислав 


  ***
Уча в СОУ „Св. Климент Охридски”, град Троян. Тук е много хубаво и красиво. Иска ми се да имаше молове тук. Не съм те виждала на живо, но знам, че си много добър човек.

Тамара



  ***
Може да не получавам много хубави оценки, но все пак много, много искам за Коледа живо кученце. Обещавам да си пиша домашните, обещавам. Но много искам да не се бием в клас.

Анна-Мария


  ***
Искаше ми се всички ученици да са добри и никога да не си хвърлят отпадъците, а винаги да си ги хвърлят в коша за боклук. Не си ме виждал никога, както и аз теб, но знам, че ти си добър човек.

Миглена


Учебни ресурси в електронен вид

Националният образователен портал предоставя достъп до учебни ресурси в електронен вид. Той е част от така нареченото Е-обучение.
ТУК можете да намерите всички курсове, които предлага този БЕЗПЛАТЕН портал (по всички предмети).

Безплатен многоезичен ONLINE речник